kitserver klasörünü programfiles/konami klasörünün içine atın.daha sonra kitserver'da gdb'nin içinde uni'ye geliyoruz.yüklemiş olduğumuz formayı bu klasöre kopyalıyoruz.daha sonra son olarak işimiz map dosyasıyla.map dosyasını açın;zaten en üstte bir örnek mevcut.galatasary formasını yükleyemiyorum demişsiniz.şimdi oyunda galatasaray kaçıncı sırada onu bilmek gerekir.yani team ID'nin bilinmesi gereli.onu bildikten sonra bu map dosyasında bunu yazıp kaydetmek lazım. örneğin ben de **179,"OtherA\Galatasaray Istanbul"** şeklinde.yani bende gs 179.sırada.dikkat edilmesi gereken başka bir husus da takım isminin kitserver içinde eklemiş olduğumuz isimle aynı olması.daha sonra kitserver da setup'a basıp install dedikten sonra oyuna girip oyunun keyfini çıkarmak.umarım yardımcı olabilmişimdir.