Herkese Selam
Ben genelde her managerlik oyunun turkcesi cikana kadar beklerim.Artik fm2007 oynayabilirim cunki hersey yerine oturmus.Bu ikinci deneyimim olacak daha onceden cm 03/04 oynardim hep ondada kraldim yani baya iyiydim.Simdi sizlere bi kac sorum olacak.
cm 03/04 de anatoli todorov
toledo
fredy adu
temur altunhan
lucio
castillo
pazzini
gbi oyuncular vardi aranizda hatirlayan olacaktir.Ben daha yeni basladigim icin pek birsey bilmiyorum.Forumdada bir kac arkadas genc yetenekleri yazmis fakat tam isimlerini yazmadiklari icin emin olamiyorum.Bana bu tip benzer oyuncular tavsiye edebilirmisiniz.
Birde fm 2007 nin en iyi guncellemesi hangisidir
Ben 702 yamayi kurduktan sonra oyunu turkce yaptim ve ardindan Elhadji_Maxi_Update_Yeni_Sezon_(v3) bunu kurdum forumda bi kac update daha falan wardi ama en cok buna cevap verildigi icin bunu indirdim en iyisi bu mudur
Ilginiz icin tessekkur ederim hepinize bol fm ler