dragonfly23 Arkadaşlar ben netten bazı statları yükledim ancak statlar hep boş hiç seyirci olmuyor bu can sıkıntısına neden oluyor:)Pozisyon tekrarlarını falan gösterirken stat full dolu ama maç oynanırken tribünler boş.Bunu nasıl halledebilirim acaba?
KSK TeaM 1912 ayni sorun bende de war macın butun gercekciligini kaciriyor:mad: yardım ederseniz sevinirim
nouman21 ya bende kitserver kullanıyorum maca baslamadan önce taraftar falan gözüküo oyunda ses var taraftar yok yaww napcazzz???
emrec15 bendede maçları oynarken seyirci az oluyor hep ktserver falan kullanmıyorum:Daz bağırıyorlar üff
cimit evet maça başlarken seyirci gösterse bile maç esnasında hiç seyirci olmuyor. Örn fb stadı . Ayrıca bazen serbest atışlarda gözüküyo.
hakanboss http://soccercenter.net/forum/konu/95492/pn/2/pp/10/sm/1128005 hazıra alışmayın brz araştırın arkadaşlar