mali76 xbox360 da demosunu sürekli oynuyorum. Bi pozisyona rastladım.Topum direkten dönünce seyirciler ah çekip yazık dercesine ellerini başlarına götürdüler.Direkten dönen topu ağlara yollayıncada o an ellerini başlarından kaldırıp havaya gol sevinciyle sıçradılar. Süper bi özellik. FIFA 08 de yok bu.
turkmad **SEABASS'IN DEDİĞİ GİBİ ;"PES'İN RAKİPLERİ DİĞER FUTBOL OYUNLARI DEĞİL,FUTBOLUN TA KENDİSİ"** **Pro Evolution Soccer 2008**
wellplayer gerçekçilik adına güzel bir gelişme peki taraftarlar ellerini başına götürdü ama ses çıkarmadıysa çok yazık olur ahhhhh... diye bir ses videosu varsa koyarsan güzel olur