arkadaşlar bu the pure fotball hata veriyo diyen arkadaşlarda kesin oyun dan çıkarkende ya donup kalıyodur yada şimdi sonlandır çıkıyodur işte sorun back ta yani çıkmada abi uyuz oluyodum atıyo die artık hiiiiiç atmıyo birkerecik bile ben şöyle bişi yaptım ilk önce hani dışarda fifa 08 die keremin yamayı yutturuyolar ya işte ben ilk önce onu kurdum sonra the pure football v2 yi üzerine kurdum iki yama birleşti süper bişi oldu ama hata veriodu ve çıkarken donuyodu yine ama keremin yaptığı (benim aldığım) oyunda back sorunu yoktu bende fifa 07 klasörünü açtım içinde setup var (cmd ile verilmiş) ona tıkladım işlemini yaptı (3dk flan) sonra girdim paşa paşa oynuyom kendi facelerimide yapıom (galatasaraylı67 arkadaşımızın sayesinde) galatasaraylı67 arkadasımızada videoları için çok skrler