Ekselans http://www.youtube.com/v/VxikA6WLeDc>http://www.youtube.com/v/VxikA6WLeDc type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **Gerçekten mütiş başka söze gerek yok ;) Bi Ümit Karan Klasiği...**
adu Eskiden böyle kritik anlarda saçma rövaşatalar denemesine gıcık oluyordum bundan sonra sesimi çıkartmam artık:d
venomX Orjinal Mesajı Yazan: adu Eskiden böyle kritik anlarda saçma rövaşatalar denemesine gıcık oluyordum bundan sonra sesimi çıkartmam artık:d bazen de vole vuruyordu onlara bende gıcık tım
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: aydinov link ölü. Maç içi görüntüleri (TSL) Digiturk kısa bi süre içinde siteden kaldırttırıyo. Ara belki bulursun gözden kaçan bi video.