Mor ve ötesinin bir derdim var adlı parçasına bi video klip yapmış kardeşim ve arkadaşı.Akıllarında vardı böyle bişeyler yapmak ve gece takılırken bişeyler yapalım demişler.
Sonra bu parça gelmiş akıllarına ve buna göre bi görüntüler çekmişler.
Konu bir çocuğun içinde bulunduğu bunalım...
bu tarz video projeleri var zamanla yenilerini yapıcaklarmış..
Mesela yine mor ve ötesinden küçük sevgilim adlı parça gibi.Oyuncak bebek ile olan ilişki ^^
sizlerin verdiği destekle hep iyiye daha iyiye =)
">Karanlık ve ötesi
yorumlarınızı bekliyoruz ^^