03Gs1905 Rüzgardan korunmaya çalışan Galatasaray oyuncuları.. :) --------------------------------------------------- Resim GS'den fakat Olimpiyat tüm ülkenin stadı olduğu için buraya açtım..
Mad_Dragon ben şu an Antalya'da gecenin 2'sinde üstümde sadece bir t-shirt'le otururken,onların öğleden sonra 5'te o halde olmaları garip geliyor :) bir de şöyle bir şey dikkatimi çekti;neden bilmiyorum ama Feldkamp'ın üstünde geçen sezonki mont vardı :)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Her sezon yeni mont mu üretilmesi lazım? öyle bir şey demiyorum ama şuna dikkat çekmek istiyorum; dün GS.org'da bir haber gördüm t-shirt tasarımıyla ilgili.haberde şöyle bir madde vardı; "Tasarımda sadece oval beyaz logomuz kullanılmalıdır" diye.yani bunun gibi şeylerle artık GS logosu tamamen oval beyaz logoya dönüştürülürken GS Teknik Direktörü ve yedek oyuncularının üstünde eski GS logolu kıyafetler olması bu konuya nasıl yaklaşıldığınıda gösteriyor diye düşünüyorum...
saydam bunun nedeni henüz kışlık ürünlerin üretimi yapılmaması olabilir daha eylüldeyizbu durum şu an icin sadece bu stad a özel bir durum