lewen_th yaw kaleci ağların ve direğin içinden geçip golümü kurtardı..bu kadar hata da pes dedirtiyo valla
ThE _wOLF_ yaw kaleci ağların ve direğin içinden geçip golümü kurtardı..bu kadar hata da pes dedirtiyo valla bencede sen pes de ve fifayı bırak pes oynamaya başla:) saydam aynısının tıpkısı PES dede oyuyor bazen malesef oluyor bunlar tutkularinadami Orjinal Mesajı Yazan: saydam aynısının tıpkısı PES dede oyuyor bazen malesef oluyor bunlar üzgünüm dostum bu kadarı ancak fifa da olur pes e çamur atma lütfen batuhan391 **Ona bakarsanız kaleci bnm golümü kalenin içinde kurtarmıştı :D O Nası bi kurtarmaksa :D Bu kalecide mübarek David Copperfield :D** RaptiyeRapRap bende de bazen oluyo ama hep gol olmuştur böyle pozisyonlar REDBOY ne kaleciymiş bea:D:D soccergenclix.net o bende de oluyor o genel
tutkularinadami Orjinal Mesajı Yazan: saydam aynısının tıpkısı PES dede oyuyor bazen malesef oluyor bunlar üzgünüm dostum bu kadarı ancak fifa da olur pes e çamur atma lütfen
batuhan391 **Ona bakarsanız kaleci bnm golümü kalenin içinde kurtarmıştı :D O Nası bi kurtarmaksa :D Bu kalecide mübarek David Copperfield :D**