herobbb http://www.youtube.com/v/wph8BTgupgQ>http://www.youtube.com/v/wph8BTgupgQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ronnix10 güzel ama fıfa 07 de böle goller kolay atılıo falso güzel veriliyor bu arada teşekürler emeğe saygı
herobbb Orjinal Mesajı Yazan: fifanem bu golü d tuşu ile mi attın yoksa başka şeylerde varmı? orta tuşuyla attım arkadasım bu arada yorumlara teşekkürler
Qarijma bencillik olmasın ama ben bundan milyonlarca attım ama yiğidi öldür hakkını ver güsel gol olmuş:D