Dark_Wizard YA SAYIN ARKADAŞLAR KRAMPON YAMASI İNDİDİM. DOSYALARI NEREYE ATICAM NASI YÜKLEYECEĞİM LÜTFEN YARDIM EDİN LÜTFEEEEEEEEEEEENNNNNN!!