Berkehan7 1. tello çinli ye benzemiş 2. carlos carlosluktan çıkmış 3.arda eh işte 4.alexin kafa bir yerde surat bir yerde 5. volkanın saçlar sanki 20 metre 6.o formalar senin mi seninse onlarda berbat 7. bu kadar
C.R7 Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 1. tello çinli ye benzemiş 2. carlos carlosluktan çıkmış 3.arda eh işte 4.alexin kafa bir yerde surat bir yerde 5. volkanın saçlar sanki 20 metre 6.o formalar senin mi seninse onlarda berbat 7. bu kadar iyi söylüyonda bide kendi yap sonra eleştir...
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: MuhammetCelik2 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 1. tello çinli ye benzemiş 2. carlos carlosluktan çıkmış 3.arda eh işte 4.alexin kafa bir yerde surat bir yerde 5. volkanın saçlar sanki 20 metre 6.o formalar senin mi seninse onlarda berbat 7. bu kadar iyi söylüyonda bide kendi yap sonra eleştir... iyide adam doğru söylemiş, neden o yapsın ki?! texturelar üzerinde birazdaha çalışırsan daha güzel olucak gibi.modellerin kötü ama... kabataslak benziyorlar...
TheadoR Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 1. tello çinli ye benzemiş 2. carlos carlosluktan çıkmış 3.arda eh işte 4.alexin kafa bir yerde surat bir yerde 5. volkanın saçlar sanki 20 metre 6.o formalar senin mi seninse onlarda berbat 7. bu kadar HER SÖYLEDİĞİ KELİMEYE KATILIYORUM ;) He Birde Ardada Berbat :D
GkHnZn Orjinal Mesajı Yazan: berk_ehan 1. tello çinli ye benzemiş 2. carlos carlosluktan çıkmış 3.arda eh işte 4.alexin kafa bir yerde surat bir yerde 5. volkanın saçlar sanki 20 metre 6.o formalar senin mi seninse onlarda berbat 7. bu kadar Ben de katılıyorum kardeşim sana.En çok Alexi benzetmişsin.Diğerleri çok kötü bence.Bi de By Melih yazmışsın çok bişi yapmış gibi :D :D
Mr.Roberts Orjinal Mesajı Yazan: seferoglu oyun ciktimi bu resimleri nereden buldun haha oyun çıkdımı diyor yaf adama bak:D:D:D
rapboyz evet bu işleride yapanlar doğuştan öğrenmiyor yapa yapa öğreneceksin eline sağlık devamını bekliyoruz..
.Hakan. bu aralar forum kendini bilmezlerle doldu. Bi temizlik şart. Ne biçim yorumlar yapıonuz yaw. sayıylamı gönderiolar sizi. Kötü yorum yazmayın demioz. Eksikleri dile getirin adam daha iisini yapsın.