ben de beni kovarlar diye düşünmüştüm.5 sezon falan oldu aston villa dayım.hiç şampiyonluğum yok.bi kere FA CUP aldım.hersene avrupada en az yarı final oynarım.ama hiç avrupada da kupa alamadım.bi şamp ligi yarı final,bi uefa yarı final,bi uefa final oynadım.hiçbirini kazanamadım.ayrıca oyunun saçmalığı olsa gerek avrupa klüp listesinde 1.yim.neden şamp ligini alan birinci değil de ben bilmiyorm.