balzac Arkadaşlar ben windows vista kullanıyorum. Fifa yı dvd den kurdum. Crack te yaptım yükledikten sonra ancak 'Please insert the FIFA 07 play disc the drive and select Retry.' hatası veriyor.Ne yapılabilir? Cevabınızı bekliyorum.Tşkler
Dejavoo İnternetten No Dvd Crack ini İndir Olur Al Buda Linki:) http://rapidshare.com/files/6343719/...D_dns.rar.html
balzac arkadaşım sağol ama ben diğer bi yüklemeyide cd den yaptım.yani bana 4 tane normal cd verdiler yaptım ama yinr bu hatayı yaptı ..ne yapabilirim ..bi yardımcı olursan sevinirim...
Neo Orjinal Mesajı Yazan: BaTuHaNrY10.0 İnternetten No Dvd Crack ini İndir Olur Al Buda Linki:) http://rapidshare.com/files/6343719/...D_dns.rar.html Forum kurallarından haberin yok sanırım. Crack paylaşımı yasak.