aPoDeMirKoL Arkadaşlar golden sonra taraftarların sevinme sesini deişmek istiyorum elimde süper bi ses dosyası war ama fifa 2007 de hangisi golden sonra sevinç dosyası bulamıyorum bilen arkadaşlar lütfen bi bakarsa wallahi çok makbule geçer..
C_RONALDO_65 SOUND MASTER DA HANGİ TAKIMA YAPACAKSAN O TAKIMIN TÜM SESLERİNİ TEK TEK DİNLE EĞER HANGİSİ GOL SONRASIYSA O SESİN ÜSTÜNE GEL KIRIMI OPORLO YA BAS ELİNDEKİ MİZİĞİ SEÇ FİLE/SAVE DE ÇIK OLUR...