03Gs1905 http://www.youtube.com/v/Y4nAI8xX8wU>http://www.youtube.com/v/Y4nAI8xX8wU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> ----------------------------------------------------------------------- Rüyasına Aziz Yıldırım girmiş.Fb altyapısına 12 tane çocuk yapacam diye abim çıldırmış.. :P
Kokane Bize komik gelyo ama ne aci durum. Ne kadar cahil insan var memlekette :o Yalcin Cakirda lan diye hitap edip küfredyo. "Hay s*cy*m senin Fenerine.." :D:D:D
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bize komik gelyo ama ne aci durum. Ne kadar cahil insan var memlekette :o Yalcin Cakirda lan diye hitap edip küfredyo. "Hay s*cy*m senin Fenerine.." :D:D:D :D :D
Sezo1905 Bu tür programların düzmece olduğunu bi kanal kanıtlamıştı.Bu flash ın düzmecelerinden biri;) .Ama komik :D