mertonur Emre http://img242.imageshack.us/img242/4457/mc2tmzf7ba4.jpg Hakan Şükür http://img177.imageshack.us/img177/6808/souid65pjc2.jpg Tuncay Şanlı http://img177.imageshack.us/img177/6436/xoqhjed6lq9.jpg Ronaldinho http://img242.imageshack.us/img242/1730/nso54nt3gw7.jpg Ribery http://img242.imageshack.us/img242/199/dznam8gtez9.jpg Diğer yüz resimleri http://img177.imageshack.us/img177/1521/zwtev3frzp0.jpg http://img133.imageshack.us/img133/7203/w9flt5mhas4.jpg http://img242.imageshack.us/img242/1586/f4bmmpjcje9.jpg http://i221.photobucket.com/albums/dd300/poorboysp/Imagem030.jpg Maç resimleri http://i221.photobucket.com/albums/dd300/poorboysp/Imagem015-1.jpg http://i221.photobucket.com/albums/dd300/poorboysp/Imagem017.jpg http://i221.photobucket.com/albums/dd300/poorboysp/Imagem044.jpg yüzler cok benzemis bence bizim oyuncularımızı böle oynamak daha heyecan verici olcak :)
ishakki bence görüntü o kadar önemli değil.. pes 3 den aldığım zevki aliyim başka bi şey istemem bu oyundan. arkadaşım demoyu oynamışsın anlaşılan. oyunda ne gibi değişiklikler var sence ?