aynen dostum heryerde oyle
-------------
telefonda yanlış numara arayıp,aranan yerın yanlıs oldugunu soyledıkten sonra orası bilmem kimin evi degıl mi diye konuşmayı uzatanlara
otobusteyken sonses müzik dinleyenlere ve yuksek seste konusanlara
yan komşunun veletıne
fm oynarken annemin yemeğe çağırmasına
msnde engellenmeye
her ay kotayı aşmaya
tv reklamlarına
maç anlatma özürlü spikerlere
ve tatilin bitmesine sinir oluyorum:mad: