Msn'de tanımadığım kişinin ekleyip kimsin demesine.
Tuttuğum takımın puan kaybetmesine.
Yazılı sırasında hocanın başımda bekleyip neler yazdığıma bakmasına.
İnternet sayfasını açtığımda tam site adı yazarken googlein gelmesine.
Elinde tesbih ağzında sigarı ile dolaşıp artislik yapan öğrencilere.
Okul çıkışına gelenlere.
Kendimde küçük birisinin bana emir vermesine(hiç başıma gelmedi ama olsa uyuz olurdum)
Öss sınavına.
Fm'de son dakika yediğim gollere.
Okulda sigara içip bunu bir gurur gibi söyleyenlere.
Emo'lara.
Tip tip giyinip sokakta tipitip gibi dolaşanlara.
Sabah kalktığımda saçımın bir tarafının havada bir tarafının yatık olmasına.
Suratımda sivilce çıkmasına.
................Böle gidiyor işte