Özentilik
Bir şeyin fazlaca abartılması
İnternetteki bazı hayvanımtrak yaratıklar
Klavye delikanlılığı
vsvs..
Orjinal Mesajı Yazan: FяэєZілG_вĿσш
en illet olduğum şey msn'e tanımadığım şahıs beni eklemiştir ardından şu diyalog geçer
Ben:slm eklemişsin beni kimsin?
X:sanane
Ben:madem banane eklemicektin kardeşim ne ekliyon
X:Küfür
Ben:Küfür
...
uzar gider tabi birisi engelleyene kadar bu çok 2-3 aydır başıma gelmiyo allahtan.
Bide internet bazen çok ağır oluyor o sinir edici bir durum.
Bunun daha sinir edicisi var:
Biri seni ekliyo sonra geçen diyalog:
X: kardeş kimsin
Ben: Kimsem nie ekliyosun?
X: ben eklemedim, sen eklemişsin.
Önceden bundan sonra biraz daha uzatıyodum ama artık direk snn gibi mallarla uğraşamam deyip siliyorum. Bide kardeş die giriş yapmaları pek hoşuma gitmiyo.