kurdt Hatanin sebebi pc heralde o yüzden buraya açtım. Oyuna tıkladığımda; Bu hataları ard arda verio nedeni ne olabilir acaba:o
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: HellboY o zaman yapacak bir şey yok:) Malesef:)Bnde Vice city yükledim:p:p Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz ben de çok çektim bu ekran kartından :o ondan artık oyun yüklemiyorum :D:D O kadar da diil be abi bi şansını dene bari:D
cnkmr **Ekran Kartının OpenGL Güncellemesini alabilirsin.Örneğin bende Call of Duty çalışmıyodu ama bi ekran kartı güncelleme programı indirdim internette ondan sonra çalıştı. Bi dene istersen.**
crdsa ben de bulmak istiyorum, daha önce çok aradım ama bulamadım. ikimize de yardım ederseniz seviniriz :D:D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz ben de bulmak istiyorum, daha önce çok aradım ama bulamadım. ikimize de yardım ederseniz seviniriz :D:D Burası benim konum başka bi konuda yardım iste:p:p:p Bize yardım edin
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: ΒέШάЯέ http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp yokmu burda? Evet ya saol abi bu işime yarar;) Buna uygun yokmu:S
03Gs1905 Seninki AMD(Ati) o zaman buradan.. :) http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz bir sürü driver indirdim ama hepsini de yüklerken bu donanım bulunamadı gibi bir şey söylüyor. ekran kartının modeli nea?
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Seninki AMD(Ati) o zaman buradan.. :) http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html Gürhan abi büyüksün