jsn yıl 2056 gs oynuyom gecen arkadaslar ss ıstemıstı hem stadıda benım adıma yaptı yonetım bakalım ne yorum yapcaksınız arkadaslar
GaSgoine 2050 ye gelmiş adam.heralde bu oyunda başka oyun açmamışsın bu zamana kadar.oyun süren ne kadar? 25 gün falan oldu mu?
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz vay be helal olsun :D takımın favori kişilerine bakın :D Favori kişilere girmek için 50 seneye gerek yok, ben Fiorentina'nın favori kişileri listesine 9 sezonda girmiştim (8'de olabilir:))
jsn 4 ay dır oynuyom oyunu toplam sure 10-11 gun falan oldu yanlıs hatırlamıyorsam suna 2059 yılındayım daha da devam edıcem
Joseemre Orjinal Mesajı Yazan: jsn 4 ay dır oynuyom oyunu toplam sure 10-11 gun falan oldu yanlıs hatırlamıyorsam suna 2059 yılındayım daha da devam edıcem Boyle devam etsen galatasarayin 200.yilini kutlarsin.:D :D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz ileride emeklilik olmuyor mu acaba? :D ya da beklenmeyen bir ölüm :D :D :D
ayhn Ya hocam valla helal olsun da ben bu Turkce yamayi sorcam yaa hangisini kullaniyorsunuz ben bir turlu denk getiremedim indirdiklerimle olmadi bir turlu, bi yardim ederseniz minnettar kalirim :)
jsn yok canaydın 2016 gıbı bıraktı baskanlıgı ondan sonra ıkı baskan daha daha degıstı ılk cıkan turkce yamayı kullanıyom bende 2050 yıldırım arenaya geccek dedı ama yıl 2061 oldu hala gecmedı bende merak edıyom ne zman emeklı etcek dıye oyun benı :D:D:D