Uzun pas yapabiliyor evet. Sol tarafta aldığı topları sağa ileri, sağda altığı topları sola ileri atabiliyor havadan. Orta sahamızda kimsenin yapamadığı bir şey bu, Cana dahil.
Çok pas hatası yapan da var, her topu geriye oynuyor diyen de var. Burdan belli oluyor zaten dikkatli izlemediğiniz. Görevini yaptığında dikkatinizi çekmiyor, hata yaptığında dikkatinizi çekiyor. Bugüne kadar oynadığımız rakipler hep kapanıyordu. İlerde boşa kaçan veya sorumluluk almaya çalışan kimse olmayınca Ayhan geri dönmek zorunda. ** Rakip her yeri kapatmışken ileri pas denediğinde topu kaptırıyoruz. Bu sefer de pasları eleştiriliyor. Ne yapsa yaranamaz. Bir an önce transfer gelsin de yedeğe gitsin.
Yakın geçmişte (geçen sene) çok kötü oynuyordu, ve siz buna bağlı olarak değerlendiriyorsunuz. Yeteneklerini görmezden geliyorsunuz. Geçen sene olsa anlarım, ben de katılıyordum. Ama bu maçlardaki geriye dönüşünü görmelisiniz.
Adamı yüceltmiyorum ben. Rijkaard'ın istediği transferler yapılsaydı tüm bu oyuncular yedek kalacaktı. Ama olmadı ve bu oyuncular oynuyor. Herkes dökülürken Ayhan öyle oynamıyor, bunu belirtiyorum.
** Ofansif olarak etkinsizliğimiz bundan kaynaklanıyor zaten. İki tane Ayhan olsaydı biri etrafına bakarken, diğeri pas almak için rakip presinden kurtulmaya çalışırdı. Ama Mustafa Sarp geri dönmediği gibi, top bizdeyken de toptan kaçıyor. Aslında burda da hata transfer yapamayarak Rijkaard'ı orda Mustafa Sarp'a mahkum bırakan yönetimde.