**''Ortada bir teklif var....''**
**Galatasaraylı futbolcu Arda Turan mezun olduğu okulun öğrencileriyle buluşmasında, Fatih Terim'in gelişiyle birlikte takımda kalıp kalmayacağına yönelik önemli açıklamalar yaptı...**
Galatasaraylı futbolcu Arda Turan, mezun olduğu Bayrampaşa Yahya Kemal İlköğretim Okulu'ndan öğrencilerle sergi gezdi, Lig TV'ye "Galatasaray'da kalıp kalmayacağına" dair açıklamalar yaptı.
“Hocamız hayırlı olsun, bize çok söz düşmez.. Fatih hoca bizde çok emeği olan bir insan, çok büyük saygım ve başka bir sevgim var kendisine. Umarım çok büyük başarılara imza atar. Çok büyük bir hoca, büyük bir insan, umarım her şey çok güzel olur”.
“Hocamızla her zaman sohbet ediyoruz, özel bir görüşme değil. Yine baba ve oğul çerçevesi içerisinde konuştuk. Birbirimizi çok seviyoruz, konuşmamızı açıklayamam, çünkü antrenör - futbolcu ilişkisi içinde değil bizim konuşmamız”.
“Şuanda milli maça konsantreyim. Tatil zamanında fazla kilolarımı vermek istiyorum çünkü sakatlık dönemleri geçirdim. Şuan Belçika maçı çok önemli. Tamamen ona konsantreyim ve bu konularda bana söz düşmez. Ben Galatasaray’ın sözleşmeli futbolcusuyum. Ortada bir teklif var benim işimse futbol oynamak..”
“Belçika maçında avantajlı bir skorla dönmek istiyoruz. 1 puan da fikstürde bize avantaj sağlar ama kazanmak istiyoruz. Belçika’yı yenebilecek güçteyiz. İstediğimiz gibi oynarsak 3 puanla dönebiliriz”.
“Galatasaray tarihine yakışmayacak kötü bir performans sergiledik ama dünyadaki köklü kulüplerde de böyle sezonlar olabiliyor. Bir kazaydı diyelim. Umarım yeni sezonda her şey çok daha güzel olacak.”
**-ARDA TURAN, MEZUN OLDUĞU OKULUN ÖĞRENCİLERİYLE SERGİ GEZDİ-**
Öte yandan sarı-kırmızılı futbolcu, Yahya Kemal İlköğretim Okulu'nun 3. sınıf öğrencileriyle birlikte Esenyurt Torium Alışveriş Merkezi'nde açılan ''Dinozorlara Yolculuk'' sergisini ziyaret etti.
Görevliler, gezi sırasında Arda Turan ve öğrencilere sergide maketlerle canlandırılan dinozorlarla ilgili bilgiler verdi.
Yıldız futbolcu eski okulunun öğrencileriyle bir araya gelmekten mutluluk duyduğunu belirterek, ''Kardeşlerimizle beraber olmak çok önemli. Onlara destek olabiliyorsak ne mutlu bize'' dedi.
Bu arada, Yahya Kemal İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı İsmet İptaş, Arda Turan'a karne ve onur belgesi verdi.