fifanem http://www.youtube.com/v/-eVo2AOHvQs>http://www.youtube.com/v/-eVo2AOHvQs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> :P
fifanem http://www.youtube.com/v/_RJLGk-759c>http://www.youtube.com/v/_RJLGk-759c type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
saydam şu yanlış yaptıgın msjları silenilirsin istersen.. Oyunun bu modu bence cok ii gamepad kullanmayı gerektiriyor