Beşiktaş marsilya maçında az daha kornerden gol yiyiyordu ? yemiyormuydu yani ?
Gerçektede olabilen şeyler, 08'dede her attığımızda girmiyor, yani cornerden her atılan top gol olmuo olucak o kadar. biz onlarca maç yapıyoruz arada oluyor işte nolcak yani.