Arkadaşlar ben konuları okudum ama nereye yazacamı bilemedim
1-Fifa 08 başka ülkelerde çıktımı?
2-Manejer modda şampiyonlar ligi finali oynarken stad boş bu olay çözüldümü?
3-Menejer modda Fenerbahce veya gs yi seçince avrupa da iki tane fenerbahce ve gs takımı oluyor bu sorun çözüldümü?