DRHY arkadaşlar ben pes 6daki e_sound dosyasını sağı tıklayıp birlikte aç deyip her hangi bir programla açtım şimdi artık eski haline getiremiyorum vede artık oyundan ses çıkmıyor ne yapmam gerek yardım edin
_M e E r t y z_ Forum kurallarını okumadan konu açma.(Başlık hatalı Madde 18).Forum kurallarını okuyalım Oyunu tekrar kur yada e_sounds'u birde dKz studio ile açmayı dene dKz Studio 0.92