_AsiRuH_ Evet Fink bence daha iyi ama tecrübesi vardı o yüzden stresli haftaları takımda kaldırabilen 2-3 oyuncudan biriydi ;)
Passenger http://www.om.net/fr/Saison/101002/Actualites/40836/Accords_de_principe_pour_S_Diawara_et_E_Cisse Oyuncu marsilya'ya transfer olduğu için konu kapatılmıştır.