Transfere küfür edecek kadar kötü yaklaşan çoğunluk GS taraftarının aksine bir FB'li olarak ben onlar adına çok sevindim.FB'deyken onu sürekli destekleyen azınlığın içerisindeydim şimdi gitmesine üzülen azınlıktayım.FB bu sene bir çok futbolcusunu kazandığı gibi Kazım'ı da kazanmıştır!Kazım umarım GS de çok başarılı olur ve bizim herşeyi bilen bazı taraftarımız ne kaybettiğimizi daha iyi anlar.Dünyada birçok yetenekli aynı zamanda sorunlu futbolcu var ve isteyen bunlardan faydalanmayı biliyor.
Kazım için birşey söylemek gerekirse Zico,Daum hatta Aragones döneminde bile fizik olarak belli bir standardı vardı.Aykut Kocaman'ın muhteşem sezon öncesi programı sayesinde birçok oyuncu gibi o da sezona çok kötü bir fizikle girdi.Yani onu bu sene ile genellememek lazım.FB de kritik zamanlarda önemli işler yapmıştı ve yapabilirdi.
GS için hayırlı olsun,umarım iyi değil çok çok başarılı olur.