"TÜRK MİLLİ TAKIMINDAN TEKLİF GELİRSE..."
Galatasaray'ın Brezilyalı yıldızı Lincoln, hakkında çıkan haberler ile ilgili bir basın toplantısı düzenledi ve son günlerde hakkında çıkan haberlere yanıt verdi.
- "LINCOLN RAHATSIZLIĞINI BELİRTTİ VE TOPLANTI YAPMAK İSTEDİ" -
Brezilyalı futbolcu Lincoln'ün basın toplantısından önce söz alan Adnan Sezgin "Sağlıklı iletişim konusunda elimizden gelen çabayı gösteriyoruz. Ancak bazen doğru olmayan haberlerde medyada yer alıyor. Son günlerde bunların örneğini gördük.
Bir çoğu da Lincoln ile ilgiliydi. Antalya kampında kendisi hakkında çıkan haberlerden rahatsız olduğunu belirtti ve bir açıklama yapmak istedi.
G.Saray’daki her futbolcu bizim bir değerimizdir. Başta başkanımız ve yönetim kurulumuz olmak üzere biz bu değerlerinde korunması ve G.Saray’a en iyi şekilde hizmet edebilmesi için gerekli ortamı hazırlamakla yükümlüyüz.
Geçen sene şanssız bir dönem geçirmiş olabilir ama bu sezon gösterdiği performansla gönüllerde taht kurmuştur. Basından ricamız futbolcularla ilgili haberlerde biraz daha hassas olması.
Kendisinin bugün doğum günü ve basın mensuplarıyla birlikte öncelikle Lincoln'ün doğum gününü kutlamak istiyoruz. Daha sonra kendisi size açıklamalarını yapacaktır" dedi.
- "GEÇEN SENEKİ GİBİ ŞAMPİYONLUK DİLEDİM" -
Adnan Sezgin'den sonra söz alan Brezilyalı Lincoln "Bu sene başladığımız gibi aynı şekilde bitirmemizi diledim mumları üflerken.
- "12 YILDIR İLK DEFA BÖYLE BİR ŞEY YAPIYORUM" -
1,5 senedir buradayım ve beni rahatsız eden birkaç yazı çıktığı için bu konuşmayı yapmayı uygun gördüm. 12 yıllık profesyonel kariyerimde bunu ilk defa yapmak zorunda kalıyorum ve Türkiye’de bunu yaptığım için üzgünüm.
- "HAYATTA EN ÖNEMLİ ŞEY SAYGIDIR" -
Hayatta en önemli şey kiminle olursa olsun saygıdır. Ben bütün hayatımda yiyecek ve içeceği az da olsa bulduğum zamanlarda bile bir şeye dikkat ettim. O da saygıydı. Herkesin burada aynı şeye dikkat ettiğine eminin. İsim vermek istemiyorum ama bazen bana karşı doğru olmayan şeyler yazıldı. Sizlerden istediğim tek şey saygı.
- "KENDİNİ BEĞENMİŞ DEĞİLİM" -
Bugün yine bir haber çıktı. Lincoln idmandan sonra 2.5 saat sonra fizyoterapistle çalıştı diyor. Başka bir yerde izinden 4 gün geç geldiğim yazılıyor. Ben hepinizi ismen bilmiyorum. Ben sizle yakın dost değilsem bunu kendini beğenmişlik olarak algılamayın.
Bugüne kadar bir şeyler elde etmişsem her zaman çalışmamla beraber saygı duyarak buralara geldiğimi düşünüyorum.
- "BUGÜNDEN İTİBAREN KARŞILIKLI SAYGIYLA DEVAM EDELİM LÜTFEN" -
Bir gazetenin çalışanıyla iyi olup da benim hakkımda iyi şeyler yazsın diye çaba sarf etmedim. Sizin de hakkınızda yalan şeyler yazılırsa eminim ki sizler de rahatsız olursunuz. Bugünden itibaren lütfen karşılıklı saygı içerisinde çalışmalarımızı sürdürelim.
- "GERÇEKLERİ YAZIN LÜTFEN" -
Belki aranızda bir ya da iki kişinin bu işine gelmeyebilir ama genel olarak doğru olanın bu olduğunu düşünüyorum. 12 yıllık profesyonellik hayatımda kimseyle sıkıntım olmadı. Kimseyle mahkemelik olmadım. Benim hakkımda hep iyi yazın demiyorum ama gerçekleri yazın lütfen.
- "DOĞRULAR HER ZAMAN DAHA ÇOK SATAR" -
Doğrular yazılmadığı takdirde daha çok mu satıyor diye düşünüyorum. Ben buna inanmıyorum. Doğrular her zaman daha çok satar. Yapılan haberlerde bazen emin değilseniz herkese sorabilirsiniz. Hocamız Skibbe’ye sorabilirsiniz. Emin olmadığınız zaman lütfen sorun.
- "İLİŞKİMİZ KARŞILIKLI VE YALANSIZ OLSUN" -
Üzüntümü belirtmek istiyorum ama bu ilişkiyi lütfen karşılıksız ve yalansız sürdürelim. G.Saray’da çok sorun yaratan bir futbolcu olduğum ortaya çıkıyor yazılanlara bakarsak ama Adnan ve Haldun beylere de sorarsanız öyle biri olmadığımı söyleyecektirler. Birileriyle belki fikirlerim uyuşmamış olabilir belki. Bu da doğaldır. Burada olduğum müddetçe lütfen karşılıklı saygıyla çalışalım.
- "BREZİLYA MİLLİ TAKIMINI HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM" -
Hedeflerim; burada olduğu müddetçe G.Saray ile en üst hedeflere ulaşmak. Brezilya Milli Takımı’nı hiç düşünmüyorum. Türk Milli Takımı’ndan bir teklif gelirse onu tabii ki düşünürüm. Ama şu an öyle bir şey yok. Düşüncelerim şu an için sadece G.Saray ile ilgili.
- "SERTLİĞE ALIŞTIM"-
Biz yine galibiyetler serisine başlamak için yeni bir mantalite bulmalıyız. Almanya’da da sert futbol oynanıyordu. Burada da sert oynanıyor ama sırf sertlik değil bu. Geçen seneye nazaran bu duruma daha da alıştım.
- "SKIBBE FİKİRLERİME DAHA ÇOK UYUYOR" -
Skibbe’nin değerleri ve fikirleri Feldkamp’ın düşünceleri ile kıyaslarsak benim değerlerime ve fikirlerime daha çok uyuyor.
- "BUZLU BİR ZEMİNDE OYNAMAK KÖTÜ" -
Sivas’ta buzlu bir zeminde oynamak benim için ve herkes için kötü ama yapacak bir şey yok. Zemin öyleyse o zeminde oynanacak.
- "FİLİSTİN İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPARIM" -
Dünyanın hiç ihtiyacı olmayan bazı şeyler yaşanıyor Filistin’de… Arda’nın da dediği gibi bizim elimizden gelecek bir yardım varsa yaparız. Ben nereden geldiğimi çok iyi biliyorum ve elimizden gelen bir yardım varsa yapabilirim" dedi.

