Tabi canıım Cesc zaten Lincoln her maç tekme yediği için iyi oynayamıyor. Bırakın böyle hikayeleri bir adamı savunun ama nereye kadar. Dünyada tekme yemeyen oyuncu mu var? Nedense Lincoln beyefendi çok narin en çok o etkileniyor bu tekmelerden.
Bacaklarında morlukmuş.. Anlamıyorum kendinizi nasıl kandırabiliyorsunuz bu basit bahanelerle. Adam aldığı paranın hakkını verebildi mi geçen sezon? Hayır.. Sakatlık yüzünden mi veremedi? Hayır.. Verememesinin nedeni sadece para için gelmesi. Galatasaray için bir kere sakat sakat oynadı mı? Hayır.. Peki Servet kaç maç sakat sakat oynadı?
Biraz bunları karşılaştırın da artık Lincoln'ü övmeyin. Servet'in bacağında bırak morlukları zedelenmelerle bile sahaya çıktı. Bir kere "Ben çok tekme yiyorum, oynayamam" dediğini duydunuz mu? Lincoln'ün Galatasaray'a gelme nedeni artık gözden düşmüş bir oyuncu olmasıdır ve Galatasaray onun önüne servet sununca o da hayır demedi. Eğer gerçekten "FUTBOLCU" olsa, parasının hakkını verirdi ve diğer Galatasaray'lılar gibi oynardı. Lincoln'ün takımda kalması başlı başına bir hatadır ve takım içindeki huzursuzlukların baş sebebi olan Lincoln, eminim ki seneye takımına yarardan çok yine zarar sağlayacaktır.