Orjinal Mesajı Yazan: the killer
Sizin halı saha organizasyonunuz zamanı ben 1.60 boyunda, 65 kilo, koşamayan 12 yaşında bir çocuktum. İyi forvet olmaz herhalde:D. Şimdi yaparsak oynarım valla:D. Hamit Abi bu forumda en sevdiğim insanlardan biridir, bir aralar Fikret Abi(siyahlabeyaz) filan vardı, Sen-Ben-O filan CM 03/04 oynardık.(12-0, biliyorum, 5 kırmızı kart vardı ama, bana ne:P:D) Sonra o sene matematikten az kalsın çakıyordum, bu yüzden 3 ay SCN'ye giremedim filan. Güzel günlerdi...
valla bi 12-0 dalgası hatırlar gibiyimde tam çıkartamadım:D yoksa benmi yenmiştim:p
ki sen o sırada 1.60 boyundayım diosun olm zaten bende o sırada o civarlarda bişeydim:D maça bi gittim sadece fiko benim boyumda he bide osmanozcilingir.diğerleri hepsi dev.dev olmayanlarda yandan geniş.:D zaten fikoyla onla hala kavga ederiz boyun kaç ben senden uzunum diye:D ogk,SAHA,gunduz84,hellscream,onur_bjk,hami_10,siyahlabeyaz,CRACKS(:p),osmanozcilingir...vsvs başka çok kişi vardı.
forumda stilim henry'e benzer demiştim maçta 2-3 tane net gol kaçırmıştım.fiko'da ufak tefek bişeydi ama güzel defans yapmıştı.artık maç başlayalı yaklaşık 2 saat geçmiş herkez ayağına gelen topa vuruyo.osmanozcilingir hala topu alıp(bizim rakipdi biz farklı yeniyoduk o sıra) ciddi ciddi yerde yatan adamları geçip gol atmaya çalışıyodu:D
güzeldi yav cidden.geçende böyle bişey organize etmeye çalıştık.istanbuldaki kullanıcılar azaldı artık.azaldı demiyelim istanbuldaki kullanıcılar artık forumda pek gözükmüyolar.ayarlayamadık.ozaman 20bin üye vardı çoğu istanbuldandı ve hepsi forum bekcisiydi nerdeyse.