Ve Lugano resmen...
Fenerbahçe Kulübü, Diego Lugano'nun Paris Saint Germain ile sözleşme imzaladığını duyurdu.
Fenerbahçe Kulübü, Uruguaylı futbolcusu Diego Lugano'nun, Fransa'nın Paris Saint Germain kulübüyle sözleşme imzaladığını açıkladı.
Sarı-lacivertli kulüpten ''Teşekkürler Lugano'' başlığıyla yapılan açıklamada, ''2006-2007 sezonundan bu yana profesyonel futbol takımımızda forma giyen Uruguaylı futbolcumuz Diego Lugano, Fransa'nin Paris Saint Germain takımıyla sözleşme imzalamıştır'' denildi.
Akşam yapılan antrenmana katılan Uruguaylı yıldız, antrenman sonrası teknik direktör Aykut Kocaman ile birlikte basın toplantısı düzenledi.
Duygusal anların yaşandığı basın toplantısında konuşan Lugano,"Fenerbahçe'de 5 sezon oynadıktan sonra ayrılmak gerçekten çok zor oldu. Fenerbahçe'den ayrılıp başka takıma gidiyorum bu benim futbol hayatım için önemli bir olay. Çok büyük başarılar yaşadığım kulübümden üzülerek ayrılıyorum" dedi.
RESMİ SİTEDEN LUGANO'YA VEDA MESAJI
Fenerbahçe'nin resmi internet sitesinden yapılan açıklamada Lugano'ya, "2006-2007 sezonundan bu yana Profesyonel Futbol Takımımızda forma giyen Uruguaylı futbolcumuz Diego Lugano, Fransa’nin Paris Saint Germain takımıyla sözleşme imzalamıştır.
Kendisine bugüne kadar Kulübümuze yaptığı katkılarından dolayı teşekkür eder, bundan sonraki futbol hayatında sonsuz başarılar dileriz.
Fenerbahçe camiasi Lugano’nun çubuklu formamız için akıttığı teri, sahada hiç bitmeyen enerjisini ve o cesur yüreğini hiçbir zaman unutmayacaktır
Yolun açık olsun Diego..." cümleleri ile veda edildi.
