
"Semih'in F.Bahçe ile sorunu yok"
11 yıldır Fenerbahçe forması giyen Semih Şentürk kulübüden ayrılacak mı ayrılmayacak mı? Herkes bu sorunun cevabını merak ederken, milli oyuncunun menajeri ve avukatı Şenol Çilek, 12 yıllık Aziz Yıldırım döneminde hiç gerçekleşmemiş bir iş yaptı.
Şimdiye kadar, hiçbir futbolcunun, menajeri ya da avukatı yönetimden izin almadan konuşmazdı. Futbolcu çıkar, “Ben boş mukaveleye imza atıyorum” diyerek bağlılıklarını bildirirdi. Çilek bunlara son verirken, yaptığı açıklamalarla da adeta yönetime gözdağı verdi.
Semih Şentürk’ün menajeri ve avukatı Radyospor’a konuk oldu. Semih’in Fenerbahçe ile sorunu olmadığını belirten Şenol Çilek, şöyle konuştu:
Semih’in bir sorunu yok
“Sezon sonunda Fenerbahçe’yle oturup konuşacağız. Rakamlar üzerinde anlaşırsak devam edeceğiz. Anlaşamazsak, her profesyonel futbolcu gibi yolunu çizecek. Şunu net bir biçimde söylemek istiyorum. Semih’in F.Bahçe’yle bir sorunu yok.”
Altyapıdan gelen tek oyuncu
“Semih, Avrupa’da futbol oynamak istiyor. Ama bunu ‘Kafasında Fenerbahçe’yi bitirdi’ şeklinde yorumlamak mümkün değil. Fenerbahçe’de 11 yıldır forma giyiyor. 11 yıldan bu yana aynı pozisyonda oynuyor. Altyapıdan yetişip, şu an kadroda bulunan tek futbolcudur. Böyle bakıldığında ‘Semih Şentürk, Fenerbahçe’de oynamak istemiyor’ yorumu yapmak yanlış olur.”
Avrupa’dan ciddi teklifler var
“Fenerbahçe Yönetim Kurulu’nda bir çok arkadaşım var. Özellikle Şekip Mosturoğlu eski arkadaşımdır. Şunu çok iyi biliyorum. Yönetim Semih’e negatif bakmıyor. Kulübün Semih’i istemediğine dair bana bir bilgi gelmedi. Gelmiş olsaydı, bunu herkes bilirdi. Aziz Yıldırım’ın ‘Semih takım içerisinden bilgi sızdırıyor’ şeklinde bir konuşma yaptığına inanmıyorum. Sayın başkanın böyle bir şey söyleyeceğine inanmıyorum. Semih’e Avrupa’nın pek çok ülkesinden ciddi teklifler alıyoruz.”
Kaynak: Hürriyet