Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Ramos
Senin yaşın kaç ki benim bilip bilmediğimi, kendimi küçük düşürdüğümü biliyosun? 13 yaşındaki biri için fazla iddaalısın.. Madem bilip bilmeden konuşup duruyorum, bana fizikli futbolcuyla fiziksiz futbolcunun ayrımını anlat.
Susup susmamama karar verecek son kişisin. Terbiyeni takın. Fiziksiz birinin futbolcu olamayacağını savunacak kadar futbol zekası olmayan birisin.. Bu mesajın bunu iyice gösterdi.
13 yaşında mı? :D:D Nüfus sayım memuru felan mısın, nerden biliyorsun yaşımı? Senin yaşının 14 olduğu zamanlarıda gördük.:D Yanlış biliyorsun düzelteyim ben o yanlışı. Yaşım 15,5. İkinci soruna gelelim. Fizikli futbolcu boyu uzun futbolcu değildir. Fizik çeviklik, güç, dayanıklılık... (böyle uzar gider bu) bunun gibi şeylere bağlıdır. Sen direk boya bağlıyorsun işi. Orda fiziksiz diye saydığın Carlos Tevez 3 tane Koller'i sırtında götürür getirir. En basit ayrımı budur.
Ben sana sadece tavsiyede bulundum. Susup susmaman senin bileceğin iş. Asıl sen terbiyeni takın. Herkese bir hava, bir ukalalık. Ne sanıyorsun kendini? Owen'ın, Sneijder'in, Carlos Tevez'in fiziği yok mu? Sen kendi futbol zekanı sorgula, ondan sonra benim bilgim ile karşılaştır.;) Yine çok bilmişlik yapıyorsun yine küçük duruma düşüyorsun. İyice araştır öğren...