Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO
ya ben bea pro modunda değişik kemera açısı gordum fakat sadece 1 tane oyuncu seçip adamların ona pas atmasını bekliyorsunuz nesini sevdiniz bunun anlamadım :S
hayır be a pro çok zevki.farklı açıdan değil, normal kameradan oynayın arkadaşlar.gerçekten çok keyifli.kendinizi futbolcu gibi hissediyorsunuz.
sitenin yapacağı en büyük yama forma,face filan değil...be a pro ile liglerde oynama imkanını sunun bize, şükredelim size...