Neo http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Arama&domains=soccercenter.net&sitesearch=soccercenter.net&client=pub-2433618782906769&forid=1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&cof=GL%3A1%3BAH%3Acenter%3BFORID%3A11&hl=tr&q=fifa+07+t%C3%BCrk%C3%A7e+spiker+%C5%9Fifre&sa.x=0&sa.y=0 Buna bakarak aynı konunun kaç kere açıldığını görebilirsin.
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: Neo http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Arama&domains=soccercenter.net&sitesearch=soccercenter.net&client=pub-2433618782906769&forid=1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&cof=GL%3A1%3BAH%3Acenter%3BFORID%3A11&hl=tr&q=fifa+07+t%C3%BCrk%C3%A7e+spiker+%C5%9Fifre&sa.x=0&sa.y=0 Buna bakarak aynı konunun kaç kere açıldığını görebilirsin. Kardeş Baksana verilen Adrese Dolu aynı Hata Var biraz Araştır
freely007 arkadaşlar şifre http://www.soccercenter.com da ben çıkartım falan herşeyi yaptım sonra neyapcam bea data/audio/içindeki dosyayla değiştircemmi yoksa ikiside kalcakmı??....değiştirdim bu sefer de hiç spiker sesi yoq ltfen yardım