fifa 2008 demo'nun kurulduktan sonraki aşamasında sorun var! çalışmıyor.ne yapılabilir.
Ekran kartından olmasın?
olabilir
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: