KSK TeaM 1912 arkadaslar kafayi yicem yardim edin amblem eklerken size fln dio yardim edin lutfen:mad:
canavar264 Rastgele her amblemi pesfanla yükleyemezsin.Uyumlu olması lazım.yada uyumlu hale getirmen lazım. Macromedia Fireworks MX 2004 bu program işimi görür. Ayrıca bu amblemi senin avatarından yaptım.Pesfan uyumludur....
blurozgur20 bak karsiyakali kardes(anti-göztepe); amblem boyutlarini photoshop 7.0 veya baska bi programla görüntü boyutunu image size yapip 64*64 e indiriyorsun sonra farklı kaydetten gif resmi olrak kaydet bi sorun olmaz. hadi eywallah