aPoDeMirKoL Creation Master 2007 Sound Master 2007 yi kurdum açılmıyor böyle bir hata veriyor sizce neden kaynaklanıyor olabilir ..
BATMANLI Tam olarak Fifa Klasörüne kurmalısın ayrıca NET framework Programı yüklü olması lazım ... onu dene sorun çözülür.