Orjinal Mesajı Yazan: 08delgado08
NE ARAPASMI one fıfa 08 de yok ki kullanmayın
tam olarak ne demek istedigini nasıl yani arapas yok ne diyorsun sen ya :)))) ara pas olmaz olurmu...
birde konu acmışsın demoda antreman mode nie yok die adı üstünde DEMO hangi demo da antreman mod gördünki sen