arkadaşlar fifa managerı açmaya kalktığımda şöyle bir yazı çıkıyor "Fifa manager 07 requires at least 768mb of free swap file
space.Please free the required space and re-run the game" diye bir uyarı geliyor açamıyorum bir türlü.Anti virüs programından
yapıyodu onu kaldırdım yine yapıyor.yokmu bunun bir çaresi arkadaşlar kafayı yicem yoksa ilginize şimdiden teşekürler...