Orjinal Mesajı Yazan: Elik
PES 5'i artık online olarak oynayamazsın.
Konami PES 5 online sunucularını kapattı.
verdiğin bilgi için tesekürler
yani orjinal oyun için verdiğimiz para
bosuna gittti desene böyle sacma bir iş görmedim demekki pes 6 - 7 - 8 alsak 6 ay 1 yıl gib kısa bir süre sonra onlarda bi işe yaramıyacak artık pes serisini pc de bile bulundurmayacagım lanet olsun devir fiffa devri direct ip den istedigin kişi ile mac yapıyorsun en güzel yanı o ve oyunun orjinal olması gerekmiyor