crdsa Robinson milli takımda G.Neville'dan yediği gibi Batuhanry ile yaptığım online maçta da yedi :D:D:D http://www.youtube.com/v/D9vwaXjlUT0>http://www.youtube.com/v/D9vwaXjlUT0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Bu da maçtaki gollerin tamamı : http://www.youtube.com/v/VXG3JF6bQO8>http://www.youtube.com/v/VXG3JF6bQO8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Not : Diğer maçı 3-0 yendim :D:D:D
crdsa Demek varmış Robinson'da böyle bir huy :D:D Bu da daha önce yaptığım animasyon. G.Neville'dan yediği golün benzerini yapmış ve adını Robinson koymuştum :D:D:D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Demmk ki video yu almışsın Ozan hangi programla aldın? Ama gerçekten maç esnasında koptuk:D:D easy screen recorder diye bi program var ekran videosu çekiyor, onla aldım. diğer maçın videosunu da alacağım :D:D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz diğer maçın videosunu da alacağım :D:D 2.maçta uykum gelmişti ondan ya:DYoksa 3-0 yenilmezdim:o
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz diğer maçın videosunu da alacağım :D:D 2.maçta uykum gelmişti ondan ya:DYoksa 3-0 yenilmezdim:o o maçta taktik değiştirmenin ve kırmızı kartın çok etkisi vardı bence. yoksa uykun gelmiş olsa bile yenerdin :D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz o maçta taktik değiştirmenin ve kırmızı kartın çok etkisi vardı bence. yoksa uykun gelmiş olsa bile yenerdin :D