fener ligde nasıl oynuyosa bizde şuanda öyle oynuyoruz.savunma ile ortasaha arasında 40 metre açık var.ortasahadan kimse yardıma gelmiyo.lincoln golü attı ama defansa hiç dönmüyo.futbolcular isteksiz.ayhan bu oyunu hareketlendirir inşallah.öylee gözüküyo.2. yarıda feldkamp samar atsa yeridir bu oyunculara..
savunma ile kaleci nin alakası yok.orkun hiçbi savunma oyuncusuyla anlaşamıyo.nedeni galatasaray savunmasının 20 metrede savunma yapmasıdır.az önce 4. gol geliyodu o yüzden.