dragonfly23 Ben kit serverla yüz eklemeye çalıştım ancak map dosyası yazmamış gerekiyormuş.Örneğin Alex'in yüzünü eklerken map dosyasına ne yazmalıyız?Map dosyasının hazırlanma mantığı nedir?yardımcı olacak arkadaşa teşekkür ederim:)
serginho_20 edit bölümüne girdiğin mesela fenerbahceden alex onu seçtiğinde yukaruda ıd numarası vardır onu kullancaksın örneğin 685,"Fenerbahce S.K.\Alex.bin #Alex Alex.bin yazdığın için Fenerbahçe S.K. klasörüne atacağın dosyanın adı Alex olması lazım bu kadar basit
dragonfly23 anladığım kadarıyla önce Id numarası sonra takım adı sonra oyuncunun adını yazıyoruz. ID 685 dersek: 685,"Fenerbahce S.K.\Alex.bin bu şekilde mi yazmamız gerekiyor map dosyasına?
dragonfly23 Dışarıdan salak gibi görünüyor olabilirim ama ben bu ID numarasının nerede yazdığını bulamadım:(
dragonfly23 Orjinal Mesajı Yazan: dragonfly23 Dışarıdan salak gibi görünüyor olabilirim ama ben bu ID numarasının nerede yazdığını bulamadım:( Bu soruya cevap verebilecek birisi yok mu gerçekten ihtiyacım var uyuz oldum vallahi:)bir yüz ekleyemedim:(
serginho_20 al bak burda çok net gözüküyo edite girdinden sonra ilk seçenek oyuncu düzenle var oraya gir karşına bu ekran çıkcak ordan ıd yi al mapa yaz
dragonfly23 malasef herşey senin gösterdiğiğn fotodaki gibi ancak o Id numarası yazmıyor sadece:(Ben de anlamadım nasıl iş bu yahu:(