Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Kayıdı sen mi yaptın ? Pek inandırıcı gelmedi ama paylaşım için teşekkürler.
kayıdı ben yaptım evet, Uydu kanalından
Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo
sen ingilizmisin sesin ole geliyorda
hayır ben İngiliz değilim, konuşulan dil Fransızca, o benim sesim değil
arkadaşlar bu tamamen PS3 FIFA08 görüntüsüdür, hiç bir aldatmaca yoktur, sadece biraz karanlık çıkmış neden olduğunu bilmiyorum sanırım kayıt yaparken kullandığım programdan kaynaklanmış, monitörünüzün Brightness ayarını artırarak bu sorunu aşabilirsiniz...