95_kaan_45 1: 2: hakem korner golümü vermedi. 1.resim:http://img296.imageshack.us/my.php?image=fifa08demo2007091808515cr1.png 2. resim:http://img296.imageshack.us/my.php?image=fifa08demo2007091808512ia7.png
trapdoor SE topun accık ucu içerde gibi... ama vermemişte olabilir... topun olduğu yeri boyayınca biraz direğede taştı demek ki çizgi üzerinde minicik bi alanı kalmış, kural topun 100% ününde geçmesi gerektiği yönünde ya o bakımdan ;)
saydam Kaleci tuttukdan sonra kaleci içeri girince golu vermiyordu 07 de. cok igrenc bi durumdu. 08 de bir kez karsılaştım kaleci iceri girdi top düştü elinden gol verdi ama topun milimetresi bile cizgiye denk geliyorsa vermiyor golu..