Arkadaşlar Fm de çok sinir bozucu şeyler oluyor.Oyuna başlamadan önce 5 tane lig seçtim rastgele takım seç dedim Sampdoria geldi.İlk yıl hiç transfer yapmamama rağmen İnter in bir puan gerisinden 2.oldum.
2.yıla girerken bir kaç iyi transfer yaptım,medyanin tahmini 4. olmamdı ama ne olduysa lig başlar başlamaz takımda inanılmaz bir düşüş gerçekleşti.İlk sezon 3-4 tane attığım takımlar beni ezdi geçti.Yaklaşık 10 hafta sonra 16.sıradaydım sinirlendim ve istifa ettim.
Ben şunu anlamıyorum takım mükemmel giderken ne oluyorda bozuluyorlar.
İlk sezonun sonlarına doğru başkan değişmişti acaba onun mu bi etkisi var?
Yardımlarınızı bekliyorum.